Get News Fast

Decoding the failure of the biggest election boycott project

The enthusiastic participation of the Iranian people in the elections of the Islamic Council and the experts showed the failure of the enemy in advancing the project of boycotting the elections, a project that had been implemented a long time ago with various media tactics.

Mehr News, International Group: Elections of the 12th Islamic Council and the 6th Assembly of Leadership Experts It was held all over Iran on Friday, March 11; An election in which more than 25 million eligible people participated and a 41% turnout for this election period.

The result of this round of elections was very similar to the 11th round of the Islamic Council in 2018. While in the last four years, the enemy, using various tools and his media arm on the one hand and creating bottlenecks and economic sanctions on the other hand, made a lot of but fruitless efforts to advance the project of disappointing the people and reducing participation.

Strategies of the opposing media to reduce participation

At the same time as the election heats up and in a situation where different strata of people all over Iran, from the most remote villages to the biggest metropolises, are enthusiastically following the programs, messages, speeches And the advertisements of their desired candidates were in various ways, from face-to-face and television programs to the virtual space, the Persian and English-speaking media conspired as usual.

These media are from the well-known “Iran International” network to “BBC”, “Voice of America”, “Associated Press” news agency, “France” news agency and others. News sites and networks aligned with American-Zionist policies, like all the previous elections of the Islamic Republic of Iran in the past 45 years, spent a significant part of their content, programs, time, money and energy of their workforce to blacken Iran’s passionate election atmosphere.

رمزگشایی از شکست بزرگترین پروژه تحریم انتخابات

با وجود اینکه طی چهار ماه اخیر بسیاری از رسانه‌های جهان بر اطلاع‌رسانی از تحولات اندوهناک جنگ غزه و جنایت بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین متمرکز شده‌اند، رسانه‌های یاد شده که تحولات جنگ غزه را از زاویه‌ای وارونه و با هدف حمایت از جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی به تصویر می‌کشند، بخشی از خبرهای خود با موضوع جنگ علیه غزه را کاهش دادند.

این رسانه‌ها با هدف دوگانه تحریف افکار عمومی جهان از نسل‌کشی صهیونیست‌ها از یک سو و نیز تخریب فضای انتخاباتی در ایران از سوی دیگر، در تقلا برای اثرگذاری بر فضای انتخاباتی ایران برآمدند.

گره زدن انتخابات ایران به ناآرامی‌های سال‌های قبل از جمله ترفندهایی بود که رسانه‌های معاند تلاش می‌کردند از آن برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی بهره برداری کنند.

همچنین مطرح کردن سوژه‌های تکراری نظیر تورم، گرانی و دیگر مشکل‌های جاری در کشور که بخش قابل توجهی از آن ریشه در تحریم‌ها و اقدام‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی دارد، از جمله ترفندهای دیگری بود که این رسانه‌های معاند با هدف سرد کردن فضای انتخاباتی در کشور مورد سوء‌استفاده قرار دادند.

در آستانه انتخابات، گره زدن مسائل و مشکل‌های مختلف در جامعه و کشور به انتخابات در شرایطی به عنوان خط خبری رسانه‌های معاند با هدف کاستن از شور و نشاط انتخاباتی دنبال می‌شد که اصولاً مهم‌ترین هدف از برگزاری انتخابات در هر کشوری مشخص است.

مهم‌ترین انگیزه و هدف مردم هر کشوری از قبیل ایران برای حضور پای صندوق‌های رأی، کمک به حل مسائل و رقم زدن سرنوشتی بهتر از طریق خارج کردن افراد با توانمندی و اثرگذاری کمتر از صحنه‌های مهم تصمیم‌گیری، مدیریت و قانونگذاری و در مقابل، وارد کردن افرادی متعهدتر و کاردان با توانمندی‌های بالاتر، افکاری خلاقانه‌تر و ایده‌هایی برتر است.

شکست بزرگترین پروژه تحریم انتخابات

پروژه بی‌سابقه تحریم انتخابات که از مدت‌ها پیش توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده‌بود، درنهایت دیروز جمعه (۱۱ اسفند) با مشارکت حدود ۲۵ میلیونی مردم ناکام ماند .

رسانه‌های ضدانقلاب که تلاش داشتند مشارکت زیر ۲۰ درصد را رقم بزنند و در این مسیر طیف گسترده‌ای از دولت‌های خارجی و گروهک‌های تروریستی را همراه کرده‌بودند، نتوانستند میزان مشارکت را از دور قبل کمتر کنند.

رمزگشایی از شکست بزرگترین پروژه تحریم انتخابات

بنابراین در حالی که این کمپین مدعی بود مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ ایران بسیار پایین خواهد بود اما مشارکتی نزدیک به انتخابات ۱۳۹۸، آن هم بعد از یک جنگ روانی تمام عیار علیه ملت ایران در سال ۱۴۰۱ رقم خورد؛ موضوعی که نشان داد اولین برداشت از انتخابات باید شکست جریان ضد ایران باشد.

مردم ایران باوجود سیل تحریم‌ها و نیز گله‌مندی‌های اقتصادی مشارکت پرشوری را رقم زدند و صف‌های قابل توجه انتخابات حتی تا آخرین لحظات روز ۱۱ اسفند ادامه داشت.

مشارکت انتخاباتی در این دور تا حدی بالا بود که زمان رأی‌گیری سه بار تمدید شد و شب گذشته ساعت ۲۴ به وقت محلی پایان یافت.

بنابراین با وجود تمام ترفندها و توطئه‌های خارجی و داخلی، دیروز جمعه، سراسر ایران بار دیگر شاهد حضور پر شور و شعور مردم پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نمایندگان مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان رهبری بود و فتیله ماشین تبلیغات ضد ایرانی و ضد انقلاب اسلامی، تا انتخابات و بزنگاهی دیگر، به نشانه رسوایی دوباره پایین کشیده شد.

دشمن که با این ابزارها و شگردهای گوناگون سعی در القای نامشروع جلوه دادن نظام، ناکارآمدی مجلس، شکاف میان مردم و مسؤولان، تزریق یاس و ناامیدسازی داشت، شکست دیگری را در پرونده سیاه و قطور ۴۵ ساله خود ثبت کرد.

مهم‌ترین پیامی که از انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال به جهان مخابره شد، این بود که مردم ایران باوجود گله‌مندی‌های اقتصادی و اجتماعی اما در مخالفت با جریان ضد ایران و شکست آن از بسیاری از مسؤولان و حتی گروه‌های سیاسی و انتخاباتی جلوترند.

 

© Webangah News Hub has translated this news from the source of Mehr News Agency
free zones of Iran, heaven for investment | 741 investment packages in Iran's free zones | With a capacity of over 158 billion dollars Safe investment in the Islamic Republic of Iran

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 + 1 =

Back to top button